loading...
کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی آمل
دانشجو بازدید : 24 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

خدایا! بحران زده ام ، نمي دانم به كجا رو كنم !

به چپ و راست رو مي كنم ، به پس و پيش و فقط ظلمت را مي بينم. به درون رو مي كنم ، ستاره اي مي بينم .. خدايم ! تو آن ستاره اي ، و اگر تو با مني ، درون من ، كنار من ، هيچ نيرويي در اين دنيا نمي تواند مرا شکست دهد.

خدایم! راهي نمي بينم و آينده پنهان است اما مهم نيست ، همين كافي ست كه تو همه چيز را مي بيني.

پس ای شنونده دعاهای من!

ای آنکه بی پاسخ نگذاشته ای هر آنچه را که خواسته ام!

ای موسیقی بی کلام عشق!

تورا قسم به وصف بی پایانت! تو را قسم به لحظه دعا!تو را قسم به لحظه توبه!تو را قسم به لحظه گریه!تو را قسم به لحظه ای که دلم شکست!

خداوندا ما را به رحمتت مورد قضاوت قرار ده نه به عدالتت،چرا که رسوای جهانیم!

خداوندا به نجات من هم بيا. مرا موهبت آن بخش كه در تو زندگي كنم پيش بروم و نفس گسيخته را بكشم مباد که از یاد ببرم تو پناه و آسایش من هستی!

یا لطیف!

هم اکنون که دست به بالا آورده ايم و از اعماق دل در کران کهکشانها

بر وجود لایتناهیت دعا میکنیم و با تمام کوچکی خود، خداوندیه

بی پایانت را بانگ می زنیم، بر ما اجابتی کن... .


برچسب ها مناجات , خدایا! , دعاهای ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,676
  • کدهای اختصاصی